نام شرکت تا سه ماه اعتبار دارد و در طول این زمان امکان هیچ تغییری در مفاد اساسنامه و … وجود ندارد. 4.مرحله تصمیمات جلسه، در این صفحه با انتخاب نوع تصمیم گزینه + را انتخاب کرده و تصمیمات گرفته شده تایپ شود. صورتجلسه تنظیم شده و سهام شرکاء در آن مشخص ثبت تغییرات می شود و سپس به امضای ان ها میرسد. حق الثبت مربوط به تغییر نام پرداخت شده و فیش واریزی به اداره تحویل داده می شود. بر طبق اساسنامه شرکت و قانون تجارت، تشریفات دعوت انجام می شود. در این مرحله متن صورتجلسه را آماده نموده و گزینه پذیرش نهایی را کلیک کنید.
با این وجود نیز با اطلاعاتی که در اینجا به شما توضیح داده می شود، شخصا می توانید هزینه ثبت تغییرات شرکتتان را تخمین بزنید.هر چند که با یک تماس با موسسه ثبت شرکت کاج ( گروه میزان ) می توانید از جزئیات دقیق هزینه ثبت شرکت یا هزینه ثبت صورتجلسات شرکت آگاهی یابید. مجمع عمومی عادی سالیانه جهت گزارش هیات مدیره ، ترازنامه حساب سود و زیان سال مالی و انتخاب هیات مدیره جدید تشکیل می شود و جهت ثبت تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مدارک مورد نیاز ذیل باید تهیه و مراحل ذیل رعایت شود. ثبت تغییرات شرکت پس از درج در روزنامه رسمی باید در روزنامه کثیرالانتشار نیز آگهی شود. طبق قانون، شرکتها باید روزنامه کثیرالانتشاری را به عنوان مرجع انتشار عمومی آگهیهای خود انتخاب کنند. ممکن است سهامداران شرکت بعد از مدتی فعالیت تصمیم بگیرند شرکت را تعطیل کنند این مسئله باید بقیه مردم اطلاع داده شود و در روزنامه رسمی منتشر شود و تمام این مراحل میسر نمیشود مگر با ثبت صورتجلسه تغییرات.
اگر شرکت شما از نوع مجوزی است شما قطعا برای هر نوع ثبت تغییراتی نیازمند مجوز مورد نظر هستید. مثلا اگر شرکت بیمه ای هستید قطعا برای تغییرات نیاز دارید به مجوز. می توانید جواب صورتجلسه را بین ۷ تا ده روز پس از ارسال به اداره ثبت روی سایت مشاهده نمایید. باید درخواست رد نام را به اداره ارسال نمایید تا پس از تائید اداره ثبت بتوانید مجددا اقدام به دریافت همان نام شوید.
دریافت مشاوره ثبت شرکت از وکلای ثبتی هانا
یعنی هزینه آگهی توسط متقاضی پرداخت نشده است و یا پرداخت هزینه با موفقیت انجام نشده است و می بایست جهت چاپ آگهی،با انتخاب پرداخت آنلاین مبلغ آگهی ؛اقدام به پرداخت هزینه آگهی نماید. ذر تنظیم فهرست سهامداران قبل و بعد از نقل و انتقال باید تاریخ جلسه و نام و نام خانوادگی سهامداران و تعداد سهام قید گردیده و به امضای همگی آنها رسیده باشد. ج- اخذ برگ مفاصا حساب تقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی کشور. اخذ برگ مفاصا حساب تقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی کشور. در مورد شرکت هایی که از تاریخ ثبتشان یک سال گذشته باشد، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی همه اعضا و سهامداران الزامی می باشد.
- انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد.
- پس از تایید کارشناسان اداره ثبت شرکتها، گواهی درج آگهی شما با کد مکانیزه هجده رقمی در بالای آن و مُهر برجسته این مرکز در پایین آن صادر میشود.
- در صورتی که افرادی از شرکت طلبکار باشند، می توانند تا دو ماه پس از انتشار آگهی، به تصمیم اعتراض نمایند.
- ضمنا دقت داشته باشید که متن صورتجلسه تایپ شده در سامانه عینا” و اصطلاحا”مو به مو با متن صورتجلسه روی کاغذ که به اداره ثبت شرکتها ارجاع میگردد تطبیق داشته باشد تا به رد صورتجلسه منتهی نشود.
- 1ـ اطلاعات هویتی شخص ثبتنام کننده، شرکاء، مدیرعامل، شناسه ملی، اتباع خارجی همگی از سازمانهای مربوطه استعلام و صحت آنها مورد سنجش قرار خواهد گرفت.
مندرج در این پایگاه اینترنتی، مراتب را به پیوست نامه ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه تحویل نمایند. در صفحه ویرایش، میتوانید اطلاعات شرکت/موسسه خود را ویرایش کنید. در صفحه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. چنانچه نام کاربری در این سامانه ندارید، بر روی لینک “ثبت نام کنید” کلیک کنید. اگر شما از قبل دارای نام کاربری و رمزعبور هستید، می توانید با وارد کردن این اطلاعات در صفحه باز شده، وارد پروفایل خود شوید. و نمیدونیم که از کجا باید شروع کنیم و چه مراحلی رو طی کنیم مثلاً چه شرایطی داره و باید چه مدارکی رو ارائه بدیم.
دستورالعمل نظارت و انحلال مجوز صرافی ۱۴۰۰
به همین دلیل لازم است تا با آسودگی خاطر زیاد تمامی این تغییرات، به صورت کامل درج شود. پرداخت حق الثبت جهت تغییر نام و تحویل فیش به اداره ثبت شرکتها. ۲٫ اصل مدارک شناسایی افرادی که خارج می شوند و حضور اشخاص خروجی در دفاتر اداره ثبت برند تجاری ثبت شرکتها جهت امضاء. افزایش یا کاهش مدیران یک شرکت از رایج ترین تغییرات شرکت به حساب می آید. فقط کافیست تا جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل شود و اعضا در مورد افزایش یا کاهش مدیران تصمیم گیری های لازم را انجام دهند.
در طول حیات شرکت، ممکن است قوانین حاکم بر شرکت تغییر کند یا برای آن که شرکت بتواند خود را با تحولات اقتصادی داخل و خارج آن تطبیق دهد، چهارچوب حقوقی اولیه ای را که برای فعالیت اقتصادی – تجاری خود در نظر گرفته است تغییر دهد. برند یا نام تجاری که برای محصولات و خدمات یا شرکت ها اطلاق می شود، نامی است که محصولات و خدمات و شرکتها را از سایر شرکت ها متمایز می کند. به صورت عامیانه برند یا نام تجاری به صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از برند یعنی استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص به طوریکه حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود.
هرگونه ثبت تغییرات شرکت از قبیل تغییر نام، تغییرآدرس، تغییر یا الحاق به موضوع، انحلال، ورود و خروج شریک، افزایش و یا کاهش سرمایه، تبدیل سهام بانام به بی نام، تعیین اعضاء هیئت مدیره، انتخاب بازرس، تعیین حق امضاء در مجامع ذیل قابل تصویب می باشد. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید.
تمام فرایند قانونی ثبت تغییرات شرکت به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری خواهد بود. برای تمدید ثبت شرکت یا از بین رفتن شرکت هم باید صورتجلسه ثبت تغییرات تنظیم کرد. هر شرکت بعد از اینکه ثبت شد فقط تا چند سال اجازه فعالیت دارد؛ بعد از آن اتمام مهلت باید مجوز فعالیت را تمدید کند. تغییر در اساسنامه مثل آدرس شرکت، نام شرکت، موضوع فعالیت یا بندی از اساسنامه که در اختیارات ثبت شرکت در تهران مجمع عمومی به طور فوق العاده قرار دارد. با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه شما دارای نقص باشد برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید و مستندات مربوط به رفع نقص را با پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص تاسیس به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.
ارائه اصل مدارک شناسایی اشخاص در حال خروج و حضور جهت امضاءدر دفاتر اداره ثبت شرکت ها. در صورتی که مجمع عمومیی عادی یا حد نصاب اکثریت تشکیل شده باشد، ارائه اصل روزنامه، دعوتنامه و انجام سایر تشریفات مندرج در قانون تجارت و اساسنامه شرکت الزامی است. نقل و انتقال سهام ،در صورتی که اساسنامه بر عهده مجمع عمومی فوق العاده باشد. در مورد انحلال شرکت ، خروج از شرکت و یا کاهش سهم سهامداران یا اعضا، امضا و اثر انگشت روی وکالتنامه همزمان با حضور ایشان در محل موسسه یا اداره ثبت شرکت ها الزامی می باشد. هر گونه راهنمایی و مشاوره تخصصی در زمینه ثبت تغییرات شرکت کاملاً رایگان است.
بعد از اینکه صورتجلسات تغییرات رو امضاء کردین برای ما ارسال کنید و منتظر بمونید تا بعد از 14 روز تغییرات شما در سامانه آگهی بشه. با توجه به ماده 200 قانون تجارت که در رابطه با تغییر اساسنامه بحث نموده ثبت این تغییرات را الزامی دانسته است بدین دلیل تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی الزامی است. قابل ذکر است مجمع عمومی فوق العاده می تواند تغییراتی که قانون برایشان مجاز نموده را انجام دهند در غیر اینصورت امکان پذیر نیست مثلا مجمع عمومی فوق العاده نمی تواند تابعیت شرکت را تغییر دهد. از مهم ترین مدارکی که باید آماده کنید اساسنامه شرکتتان، تعداد و مقدار سهام شرکت از جمله لیست شرکا با مقدار سهم هرکدام از اعضاء و مشخصات هویتی اعضا برای ثبت هر صورتجلسه ای مورد نیاز است. 12.در بخش بعدی که مرتبط با روزنامه رسمی است باید اطلاعات مورد نیاز برای ثبت روزنامه تغییرات را وارد کنید. three.در بخش بعدی باید اطلاعات مربوط به جلسه وارد شود مانند تاریخ جلسه، ساعت شروع و پایان، نوع صورتجلسه، نام متقاضی، تابعیت و اطلاعات کارت ملی متقاضی، نام امضا کننده و تابعیت آن، شماره ملی امضا کننده و کد پستی شخصیت حقوقی وارد شده و وارد مرحله بعد شوید.
ثبت کلهر با کادری مجرب در زمینه ثبت شرکت در قزوینآماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. صورتجلسهای ارسال شده به اداره ثبت شرکتها امضای باید تمام اعضاء را داشته باشد؛ همچنین کپی صورتجلسه مورد پذیرش نیست و باید حتما اصل باشد. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند. آیا می توان در یک شرکت، هم زمان چند تغییر در ارتباط با موارد مختلف انجام داد؟ اساسا کار ثبت تغییرات شرکت چگونه است و در چه مدت زمانی این پروسه به اتمام می رسد، هم چنین کدام یک از سازمان های مشاوره ای می توانند این موارد را برای شما انجام دهند.