برای رفع نقص ، مدارک خواسته شده را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. باید صورتجلسه ها در سامانه پذیرش اینترنتی شود، سپس اصل صورتجلسات به همراه برگه های پذیرش به اداره ثبت شرکتها پست شود. در صورت پست شدن، باید تا ردی صورتجلسه از اداره ثبت شرکتها منتظر بمانید تا صورتجلسه رد شده و سپس مجددا اقدام به ثبت مجدد نمایید. پس از تائید نام شرکت ، سه ماه زمان دارید که مدارک را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.
ابتدا باید به سامانه مربوط به اداره ی ثبت شرکت های اهواز مراجعه نمایید . سپس در همان صفحه ابتدایی شروع به ثبت نام می نمایید اطلاعات هویتی افراد و البته شرکت را وارد و سپس آنها را ثبت می کنید اسامی انتخابی را به ترتیب اولویت در بخش اظهارنامه مربوط به ثبت نام شرکت وارد و منتظر تایید نام می مانید. پس از تایید نام موضوع فعالیت تان را طراحی و در بخش مربوط به موضوع فعالیت وارد می نمایید.
بله – اگر شرکتی جهت افتتاح حساب بانکی ایرانی به بانک مراجعه نموده و از وی کد فراگیر خواسته اند می بایست نسبت به دریافت آن اقدام نماید. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. ثبت صورتجلسه تغییرات انتخاب مدیر/ مدیران و ناظر/ ناظر تصویه. درصورتی که تمایل به استفاده از خدمات یک وکیل را دارید، به خاطر داشته باشید که حتما اصل یا کپی برابر اصل وکالتنامه وکیل را به پرونده خود ملحق کنید، وگرنه در صورت تجدید نظر بعدی و در طی مراحل بعد ازارسال مدارک امکان ضمیمه وکیل و وکالتنامه به پرونده وجود نخواهد داشت. برای ثبت تغییرات و اجرای تصمیمات در شرکت ها ، قوانین ویژه ای برای اجرا و یا به نوعی بارگذاری آن نوع تغییر به صورت رسمی وجود دارد که به صورت ثبت آن تغییرات و تصمیمات (ثبت تغییرات شرکت) می باشد. در مورد تغییرات ورود اعضای جدید به شرکت، کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی و کارت پایان خدمت الزامی می باشد.
در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود. کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید با ما در ارتباط باشید. رسید پستی را از مامور پست دریافت کرده، مجدد وارد ثبت برند تجاری سامانه اداره ثبت شرکتها و قسمت پیگیری درخواست شوید. این اشخاص موظف هستند هر سال درخواست پلمپ دفاتر خود را پیش از پایان سال مالی ارائه دهند. پس اگر در قالب شرکت یا تاجر فعالیت میکنید قبل از اتمام سال، درخواست پلمپ دفاتر ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را بدهید.
بنابراین در هنگام تنظیم و ثبت و ارجاع یک صورتجلسه باید دقت فراوانی مبذول داشت تا از اتلاف وقت و هزینه مجدد جلوگیری کرد. نحوه محاسبه هزینه روزنامه رسمی ، بستگی به میزان موضوع و تعداد اعضاء شرکت دارد . هر چقدر موضوع فعالیت طولانی تر و تعداد اعضا بیشتر باشد ، تعداد خطوط آگهی شما بیشتر شده و مبلغ بیشتری برای درج آگهی در روزنامه رسمی باید پرداخت نمایید.
نحوه ی پیگیری درخواست ثبت شرکت
حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ثبت تغییرات شرکت ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد. تا زمان صدور کارت بازرگانی صبر کنید تا شماره کارت را درج کنید.بنا براین فعلا امکان ثبت درخواست داده نمی شود.
شما به عنوان سرمایه گذار بر اساس تعداد سهمی که در اختیار دارید، مسئولیت مشخصی نیز خواهید داشت. این نوع روش نیازمند بررسی های حقوقی و مراحل اداری آن بصورت دقیق می باشد و مدارک خاص خود را نیاز دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین آگاه ثبت بصورت رایگان در ارتباط باشید. شرکتها پس از تاسیس باید اقدام به دریافت دفاتر پلمپ نمایند، از اینرو آشنایی با نحوه دریافت این دفاتر بسیار ضروریست.
مزایا و معایب ثبت برند
من میخوام ی شرکت عمرانی بزنم و کار بگیرم اجرا کنم الان میخوام از کارهای کوچیک شروع کنم و انشالله بعدش پروژه های بزرگ بگیرم خواستم بدونم چ نوع شرکتی بزنم سهامی محدود یا سهامی خاص یا…. بر اساس بند three اساسنامه شرکت، آدرس شرکت مکانی است که باید در زمان ثبت قید گردد. حالا چنانچه آدرس ثبت شده شرکت تغییر کرد، می بایست برای تغییر مراحلی را طی کنید. عدم دقت در انتخاب نوع شرکت و موسسه و عدم تطابق عنوان صورتجلسه انتخابی در سامانه و فیزیک ارسالی توسط پست که در نتیجه باعث رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه توسط پست می گردد.
- کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند.
- به همین دلیل مهم است که اطلاعاتی را که به روزنامه رسمی وارد می شوند کاملا دقیق و شفاف باشند.
- پس از تایید نام و تایید موضوع فعالیت و سایر مدارک نوبت به آنمی رسد که منتظرچاپ آگهی روزنامه خود در اداره ی ثبت شرکتها باشید تا با این چاپ مهر تاییدی بر روی ثبت شرکت تان باشد.
- سوال من این است که الان باید پرداخت انجام شود یا پس از چاپ روزنامه باید اقدام کنم؟ چون وقتی وارد سایت های معرفی شده میشوم از من شماره مکانیزه آگهی می خواهد و ما هنوز چنین شماره ای نداریم.
- ثبت صورتجلسه تغییرات انتخاب مدیر/ مدیران و ناظر/ ناظر تصویه.
پس از ثبت درخواست هم حدود ۱۰ الی ۱۵ روز کاری زمان میبرد تا دفاتر توسط اداره پست برای شخص حقیقی یا حقوقی ارسال شود. سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست را از سایت نکس 100 دریافت کنید. لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید.
سپس شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را وارد نموده بر روی ارسال اطلاعات پستی کلیگ کنید. پس از کلیک کردن بر روی “تایید اطلاعات شخص حقوقی ” و همچنین کلید “گام بعدی ” کلیه اطلاعات شخص حقوقی از طرف ثبت شرکت در تهران کاربر مورد تایید قرار گرفته است . و در صفحه آینده بر اساس همین اطلاعات به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود . در این صفحه کاربر می بایست اطلاعات شخص حقوقی را به دقت مشاهده و بررسی نماید .