اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 【مشاوره رایگان️】

1- در نام شرکت باید عبارت “با مسئولیت محدود” قید شود، مهم این است که بلافاصله قبل یا بعد از نام شرکت، این عبارت درج شده باشد. 5- هر چند استفاده از اسامی شهر ها، رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و نام شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیستی، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی، هنری، صندوق قرض الحسنه، لیزینگ و غیره در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است. نام محل دراسم شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد. نام شرکت باید حداقل از سه کلمه‌ی خاص یا به اصطلاح سه سیلاب تشکیل شده باشد و ترکیب مشابه آن‌ در اسم سایر شرکت های ثبت شده وجود نداشته باشد. برای انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید.

شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد. و برای اولین بار فروش میوه به صورت فله ای را که امروزه در ایران شاهد آن هستیم را تغییر داد. در حال حاضر می‌توانید به کمک طراحی یک صفحه لندینگ(صفحه فرود) این اسم‌ها را تست کنید. صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدف‌مند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شده‌اند. در این مرحله می‌بایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید.

  • چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است.
  • اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد.
  • چنانچه نتیجه کارشناسی تعیین نام، نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد دستورالعمل باشد، مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی، به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد و ارسال نماید.

اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می‌باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. چنانچه نام پیشنهادی مشمول بند های فوق باشد، فقط در صورت ارائه رضایت نامه کتبی شخصیت حقوقی مقدم در قالب صورتجلسه هیات مدیره، قابل ثبت است. در صورتیکه نام تایید شده شرکت در شرف تاسیس یا تغییر منجر به ثبت و آگهی نگردد صرفا سه ماه از تاریخ تایید نام اعتبار دارد.

نکاتی برای انتخاب نام شرکت

اسم شما نشان دهنده برند و موقعیت شما در بازار می باشد.به طور کلی می توان گفت نام یک شرکت، بخش بزرگی از برند شرکت شماست . د رهنگام انتخاب نام درباره نام دامنه، محصولات و بازاریابی فکر کنید و اینکه یک نام چگونه مترجم تمامی جوانب این برند خواهد بود، اسم شرکت مهمترین و منحصر به فردترین خصوصیات برند است. دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

17- برخی از واژگانی که وارد زبان فارسی شده اند و به عنوان کلماتی متداول و مرسوم محسوب می شوند، می توانند تغییر و به جای آن ها از واژگان معادل استفاده کرد. برای مثال به جای واژه “سیستم” از واژه “رایانه” و یا به جای واژه “دیزاین” از کلمه “آرایه” استفاده شود. 12- هنگامی که در یک نام پیشنهادی، ترکیبی ثبت برند از دو واژه فارسی، تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد، امکان ثبت آن وجود ندارد. 7- چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد. 4- برای انتخاب نام شرکت از عنوان های شعرا، دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود.

انتخاب نام برای شرکت

با سلام و خسته نباشید.میخواستم یه شرکت تجاری توی شیراز ثبت کنم یه راهنمایی برای تعیین نام شرکت میخوام.متشکرم. سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم زیبا و مناسب یاری کنید. برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . و برای کسب اطلاعات بیشتر ثبت شرکت با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. و باید اسم شرکتخود را به شکلی پشنهاد دهد تمایز آشکار و مشخصی با اسم شرکت قبلی داشته باشد مثلاً اگرشرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد نه تنها نمی‌توان شرکت جدیدی با همین نام ثبت کرد، بلکه ثبت شرکتی با نام “پویا ابتکار” هم مجاز نیست.

لیزر مونالیزا تاچ در اصفهان دکتر مریم سهیلی پور

تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع. البته این زمان با توجه به قوانین روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد . کلماتی مانند ایران،ملت ،سازمان ،وزارت که تداعی کننده دولتی بودن و یا شبه دولتی بودن را دارند قابل ثبت نیستند . نکته بسیار در مورد نام ایران حتی در صورت وجود چند سیلاب دیگر آن قابل ثبت نمی باشند. ابتدا نیازاست برای تغییر نام شرکت، مجمع عمومی فوق العاده ای تشکیل گردد سپس بر اساس قوانین صورت جلسه ای تنظیم گردد که البته به امضای هیات مدیره رسیده باشد.

مهم‌ترین اصل در تعیین نام شرکت، متمایز بودن آن است و نباید مشابه آن قبلاً به ثبت رسیده باشد. در نتیجه، بهتر است اسم پیشنهادی شما حداقل از سه سیلاب (سه کلمه مستقل) تشکیل شده باشد و دست‌کم دارای یک اسم خاص باشد. نامِ تاییدشدۀ شخصیت حقوقیِ در شرف تاسیس یا در حال تغییر فقط به مدت ۳ ماه از تاریخ تایید اعتبار دارد و اگر برای ثبت و آگهی آن اقدامی صورت نگیرد، این اسم منقضی می‌شود و دیگر اعتبار نخواهد داشت. این بازه زمانی در مورد شرکت‌های سهامی عام ۶ ماه از تاریخ برگزاری مجمع عمومی موسسین است. بدیهی است که پس از ثبت و آگهی، نام شخصیت حقوقی دارای اعتباری نامحدود خواهد بود.

نمونه نام های شرکت های ایرانی

سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطب‌تان تبلیغ کنید. برای مثال فروشگاه‌های افق کوروش در زمان آغاز فعالیت خود در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدند. این کار موجب شد این فروشگاه واژه کوروش را از تمامی ثبت تغییرات شرکت سردرهای خود بردارد و با نام کوروش ادامه‌ی فعالیت کند. در حقیقت علت اصلی مخالفت با اسامی مخفف این است که این اسم‌ها در بیشتر اوقات ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کنند و سپردن آن به ذهن کار بسیار دشواری است.

این استوره‌ها در ذهن مردم ایران قهرمان‌هایی هستند که تصویری مثبت در ذهن مخاطب دارند. در این داستان‌های باستانی ایران تعداد زیادی اسم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. در نظر داشته باشید اسم انتخابی‌ شما نباید حساسیت قشر خاصی از مردم جامعه را برانگیزد. برای مثال اگر اسم برندتان را اسم یک تیم فوتبال بگذارید ممکن است طرفداران تیم رقیب‌تان به‌خاطر تعصبی که روی تیم‌شان دارند از شما خرید نکنند. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم آرایشی را پایه‌گذاری کرده است. همچنین لیلا اوتادی از نمونه‌ سلبریتی‌های ایرانی است که اسم خود را بر روی برند عطر و ادکلن انتخاب کرده است.