مدیریت سازمانهای مردم نهاد یکی از موضوعاتی است که همواره به دلایل متفاوت و شکلهای مختلف محل ایجاد پرسش و نیاز به راهنمایی برای سمنها بوده است. ۳- مدیر عامل موسسه باید حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد و حضور حداقل دو نفر دارای مدرک کارشناسی مرتبط با فعالیت موسسه در اعضای هیات مدیره الزامی است. موسسات خیریه به نهادها و سازمان هایی غیرانتفاعی و عام المنفعه اطلاق می شود که به صورت دولتی یا خصوصی و مردم نهاد در عرصه مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ، آموزشی و غیره فعالیت می کنند.
حال باید بدانیم بهتر است نامی انتخاب شود که ذهن را به سمت نیکوکاری نزدیک کند. صلاحیت تمام موسسین و شرکا باید لحاظ شود و این مهم برعهده وزارت کشور است. این ثبت می تواند به خاطر شکایت مردمی ، اعمال خلاف قانون و ضابطه های موجود لغو گردد. 6- داشتن مکان ثابت و مناسب که به تأیید بهزیستی استان رسیده باشد.
- 1-با درخواست اکثریت اعضای هیات مدیره یا بازرس؛ 2- با درخواست یک پنجم اعضای امنا.
- هر نیکوکار دارای پنل اختصاصی شده و می تواند کمک ها و فعالیت های خود را رصد نماید و با شرکت در نظرسنجی و برقراری ارتباط با موسسات، نظرات خود را به آنها بیان نماید، همچنین پرداخت از طریق درگاه برای نیکوکار بسیار ساده انجام می گیرد و امکان دریافت رسید و پیامگ برای وی میسر می شود.
- ممکن است بخش های دولتی نتوانند به تنهایی برای این امر اقدام کنند و حضور مجامع خیریه در این مسیر برای دولتها مزایای موسسه خیریه شگرف خواهد بود.
پ) وجوه حاصل از فعالیتهای انجام شده در چارچوب موضوع فعالیت، اهداف و اساسنامه سازمان و این آیین نامه. مدت ماموریت مدیر عامل از مدت ماموریت هیأت مدیره تجاوز نخواهد کرد و تغییر یا تجدید انتخاب او نیز بلامانع است به هر صورت مدیرعامل در صورت انقضا مدت ماموریت موظف است تا تعیین جانشین وظایف محوله را انجام دهد. 10- انجام سایر وظایف و اختیاراتی که طبق اساسنامه و قوانین و مقررات مربوطه به مدیر عامل محول شده یا بشود. تبصره1- عزل مدیر عامل از اختیارات هیأت مدیره می باشد که باید مستند و مدلل باشد.
کمیته امداد امام خمینی ره
این فعالیتها باید در راستای نیکوکاری و امور خیر و منفعت دیگران باشد. رعایت نظم و انضباط، تواضع، فروتنی، مسئولیتپذیری، وقتشناسی و پیراستگی محیط کار و آراستگی پوشش ظاهری، ادب و احترام را سرلوحه تمام امورخود قرار میدهیم. با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات نوروزی فرصت بسیار مناسبی به وجود می آید تا خستگی یک سال گذشته را از تن بیرون کنیم و برای این کار روش های متفاوتی ثبت تغییرات وجود دارد اما بهترین و محبوبترین راه برای دوری از روزمرگی و رفع خستگی مسافرت است. توزیع بالغ بر 2000 بسته ی لوازم تحریر به دانش آموزان بی بضاعت آدم ها … واحدهای آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی از پیش دبستان تا سال آخر دبیرستان و هنرستان در حال خدمت رسانی می باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایکنا است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
در صورتی که در سایت موسسه خیریه ثبت نام انجام نداده اید ، می توانید از طریق گزینه های زیر ثبت نام انجام دهید و سپس در این نیازمندی مشارکت کنید . درخواستی کتبی تهیه کرده و اسامی پیشنهادی تان را در آن ذکر نمایید. وقتی نام موسسه و اهداف ان تایید شود، نام موسسه باید در اداره ثبت اسناد و املاک به ثبت برسد.
تبصره1- اعضای هیات رئیسه نباید از بین کاندیداهای هیات مدیره و بازرسان باشند و با اعلام قبولی نامزدی خود در مجمع عمومی، انتخاب خواهند شد. در پایان مراسم، دفتر مرکز نیکوکاری دانش آموزان استثنایی استان اصفهان در محل اداره آمورش و ثبت برند پرورش استثنایی افتتاح شد. در نتیجه اگر یک نرم افزار های خیریه قابلیت پوشش دادن نیاز های یک موسسه نیکوکاری را در مدیریت و سازماندهی نیکوکاران داشته باشد میتواند به بهبود روند مالی و خدمات رسانی خیریه ها نیز کمک شایانی نماید.
جاده چالوس و آزادراه تهران
8- یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی برابر اصل، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برابر اصل توسط اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسین موسسه. موسسه دارای سربرگ، مهر و یا آرم مخصوص خواهد بود که متن ثبت شرکت آن با تصویب هیأت مدیره و برابر مقررات تهیه خواهد شد. هیآت مدیره مکلت است نمونه سربرگ، مهر و آرم تهیه شده را به مرجع صادر کننده پروانه فعالیت و ثبت شرکتها ارسال نماید. تبصره- هیأت مدیره در حفظ و حراست از مهر و آرم مسئولیت قانونی دارد.
تنظیم نمود و ویژگیهای ساختاری را بر اساس نیازها و فرآیندهای داخلی موسسه و مدیر تغییر داد. رسمیو در سال ۹۷ و با هدف ارتقای دسترسی به دادههای رسمی کشور تاسیس شد. رسمیو هدف خود را دسترسی آسان همه ایرانیان به دادههای کسب و کار و تحلیل آن به منظور گسترش رقابت و شفافیت میداند.
درآمد و هزینه های موسسه در دفاتر قانونی ثبت و شرح بیلان آن حداکثر تا دو ماه پس از پایان هر سال مالی به مراجع ذیربط ارایه خواهد شد. 5- سایر وظایفی که اساسنامه و قوانین و مقررات موضوعه به عهده بازرس قرار داده است. مجمع عمومی عادی امنا 1 نفر را بعنوان بازرس اصلی و 1 نفر را بعنوان بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب خواهد نمود. مجمع عمومی عادی متشکل از کلیه اعضای هیأت امنا که به تعداد 9 نفر تشکیل و عالیترین مرجع تصمیم گیری است که به صورت عادی یا فوق العاده تشکیل می شود. اشخاص حقیقی دارای پروانه معتبر از سازمان ( اعم از پروانه فعالیت و پروانه مسئول فنی) در صورت عضویت در موسسات غیردولتی از ارائه گواهی های مربوط به عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه کیفری معاف می باشند.
با توجه به شرایط خاص در دوران اوج درآمد موسسات نیکوکاری استفاده از نرم افزار خیریه آرشیت بهترین راهکار برای دورکاری کارمندان و مدیران محترم موسسات نیکوکاری است. پورتال آرشیت به گونه ای طراحی شده است تا کاربر بتواند تمامی فعالیت های خود را آنچنان که دوست دارد انجام داده و بالاترین کارایی را ایجاد نماید. زمانی که کار با پورتال آرشیت را آغاز می نمایید کمترین نیاز به آموزش شخص دیگری پیدا خواهید نمود.
دفتر مرکزی مؤسسه غیردولتی باید از حداقل فضا و امکانات اداری مناسب برخوردار باشد . بدیهی است در صورتی که حراست سازمان ظرف مهلت مقرر ، پاسخ مثبت یا منفی را اعلام نکند ، کمیسیون ماده 26 ، پاسخ استعلام را مثبت تلقی خواهد کرد. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. سبد خرید های با مبالغ بالای سی میلیون ریال امکان پرداخت در محل ندارد و میبایست بصورت اینترنتی قبل از ارسال تسویه کامل انجام شود.
کلیه اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسین موسسه باید فرم مشخصات فردی خود را تکمیل کنند. کلیه اعضای موسسه باید در مجمع عمومی شرکت کنند و با رای گیری، اعضای اصلی، اعضای علی البدل و بازرسین موسسه را مشخص کنند. پس از انتخاب این افرادباید نسبت به تکمیل فرم صورتجلسه مجمع اقدام کنند. موسسه کرامت از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با تلاش و همت جمعی از خیرین در جنوب شهر تهران و با هدف متعالی تبدیل شدن به مجموعه عام المنفعهی نمونه در سطح کشور آغاز نمود… همزمان با آغاز ایامالله دهه فجر، صد و بیستوهفتمین مرکز نیکوکاری چهارمحالوبختیاری در شهر سورشجان به بهرهبرداری رسید.
تصادف در جاده بویین زهرا
جهت تماس با پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان، می توانید از پشتیبان زیر استفاده کنید. به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. استعلام قبلی باعث می شود نام هایی که مشابه آن ثبت شده است از طرف شما ارسال نشود.
انواع موسسه خیریه در موضوعات مختلفی می تواند در ایران فعالیت نماید. ممکن است بخش های دولتی نتوانند به تنهایی برای این امر اقدام کنند و حضور مجامع خیریه در این مسیر برای دولتها مزایای موسسه خیریه شگرف خواهد بود. برخورداری از شفافیت بالای مالی از دیگر نقاط قوت و شاخص اعتمادسازی در بین نیکوکاران محسوب می شود. دارالاکرام با ارائه گزارشات منظم مالی به حامیان و هم چنین ارائه گزارش های عملکرد خویش طی سال های گذشته توانسته است در زمینه جلب و جذب مشارکت های مردمی سابقه موفقیت آمیزی از خود برجای گذارد. اصل فیش واریزی با حداقل دارایی اولیه موسسه همراه با شماره حساب باید به سازمان بهزیستی اعلام شود. پرونده اعضای موسسه باید با مدارکی از قبیل کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کپی پایان خدمت یا معافیت و دو قطعه عکس باید تکمیل شود.