ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

به سایت اختصاصی مربوط به امور ثبتی مراجعه نمایند و مطابق با اطلاعات و راهنما های موجود روال ثبت را به انجام برسانند. اگر شما دفاتر و اظهارنامه را سفید ارائه کنید می توان در مورد علی الراس نشدن با حوزه مالیاتی مذاکره کرد ولی اگر دفتر نداشته باشید علی الراس خواهید شد و تنها می توانید اظهارنامه را ارائه کنید که جرائم دیگر به شما تعلق نگیرد . باید دقت نمود که تاریخ تحریر تراکنش‌های مالی اشخاص با تاریخ پلمب دفاتر دریافتی همخوانی داشته باشد. 🔹 در آخرین مرحله، متقاضی با ورود به سامانه وجه مورد نظر را پرداخت می‌کند. ♦️ عدم فعالیت شرکت برای عملکرد سال گذشته مورد پذیرش است و نمی‌توان نسبت به آینده یا سال مالی بعد ادعای عدم فعالیت نمود.

پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. و در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. سپس از بین گزینه های موجود، گزینه پیگیری درخواست را انتخاب نمائید.

پیگیری درخواست ثبت شرکتها

از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. ثبت صورتجلسه تغییرات در خصوص کاهش/ افزایش تعداد اعضاء هیات مدیره در شرکت های سهامی خاص. ثبت شرکت در اصفهان-ثبت برند و علامت تجاری در اصفهان-اگر قصد ثبت شرکت در شهر اصفهان را دارید با مراجعه به سایت رسمی اداره ثبت شرکتها و … د- باتوجه به اینکه موسسه قبلاً مجوز گرفته است پس نیاز نیست «هیأت موسس» فیلد سوابق شغلی و تخصص مهارت فردی را مثل فردی که الان تازه درخواست تاسیس می‌کند تکمیل نماید. در انتها، لازم به ذکر است متقاضیان عزیز می توانند از طریق همین سامانه ( قسمت پیگیری درخواست) روند ثبت تغییرات شرکت را پیگیری نمایند. من اولین بار بود برای پلمپ دفاتر اقدام میکردم.دو ماه قبل از شروع سال مالیمون سفارش دادم ولی نمیدونستم که باید کد پستی تو سایت ثبت کنم و هزینه پرداخت نکردم.بعد از شروع مالی پیگیری کردم ک چرا دفاتر نرسیدن و متوجه اشتباهم شدم.و مجدد سفارش دادم.

نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر ثبت برند دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد.

نحوه پلمپ دفاتر سال 1400

افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. مراحل و مدارک مورد نیاز جهت تغییر شرکت الف-تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه به امضاء هیئت رئیسه رسیده باشد. قابل ذکر است هر گاه اختیار تغییر محل شرکت در اساسنامه به هیات مدیره شرکت تفویض شده باشد، هیات مدیره با تنظیم صورت جلسه نسبت به ثبت تغییر محل شرکتا قدام می کند .

در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. ، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است. در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. طبق قانون اگر شما دارای شرکت سهامی عام باشید، می توانید این شرکت را به انواع شرکت ها از قبیل سهامی خاص، شرکت تضامنی، شرکت با مسئولیت محدود و غیره تبدیل نمایید.

  • برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .
  • ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند.
  • با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .
  • کارشناسان و وکلای ثبت فرهنگ با افتخار آماده مشاوره 0 تا 100 در زمینه تاسیس و راه اندازی شرکت سهامی خاص هستند.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. آن شخص را باید یکبار به عنوان مدیرعامل ثبت کنید و بار دیگر همان شخص را به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره ثبت نمایید.

استعلام شرکت در روزنامه رسمی

۱.کلیه اشخاص حقوقی که در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده اند . پس ثبت درخواست پلمپ دفاتر آنلاین، سامانه یک کد رهگیری به ثبت تغییرات شما می‌دهد. با استفاده از این کد می‌‌توانید دفاتر خود را در صورت ارسال نشدن دفاتر به آدرس ثبت در سامانه، پیگیری کنید.

4-اگر شرکت دارای تاریخ انقضا ( تاریخ شروع فعالیت و پایان آن برای مدت محدود ) دارد قید شود . در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی و با اجرایی شدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه مراجعات متقاضیان جهت ثبت شرکت، به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام می گیرد. از مزایای این سامانه، تسریع در انجام امور و صرفه جویی در زمان و هزینه ی کاربران و سهولت کار برای متقاضیان است. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت ثبت شرکت در تهران بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند .

یکی از راه هایی که مشاوران حقوقی برای این نوع تغییر پیشنهاد می کنند این است که شما با مراجعه به سامانه ی ثبت شرکت ها یک شرکت سهامی خاص با نام خود ثبت نموده و سپس شرکت خود را که از نوع مسئولیت محدود می باشد را به عنوان یک شخص حقوقی سهامدار اصلی شرکت سهامی خاص خود نمایید. آگهی تغییرات روزنامه رسمی شرکت برای تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به یک شرکت سهامی قانون خاصی وضع نگردیده است، اما اگر شما قصد تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به یک شرکت با سهامی خاص و بالعکس را دارید می توانید از میانبرهای قانونی برای این نوع تغییر استفاده نمایید. در مرحله بعدی که اصلی ترین قدم در مسیر ثبت این تغییرات است، نوشتن یک صورتجلسه معتبر و کامل است. در همین زمان برای ثبت تغییرات شرکت ها باید مخارج لازم را بپردازید و مدارک خواسته شده را یا در سایت آپلود کنید و یا به صورت فیزیکی و به وسیله پست بفرستید. ثبت تغییرات شرکت ها در صورتی ضروری است که این تغییرات به نوعی تاثیر بالایی در شرکت داشته باشند. به عنوان مثال یکی از تغییراتی که حتما باید به صورت رسمی ثبت شود، بیشتر یا کمتر شدن بودجه شرکت و یا تغییر کسانی است که در هیئت مدیره سمتی داشته اند.