مجموعه ما چه خدماتی به شما می تواند ارائه کند؟ با افتخار هر خدماتی که در این زمینه بخواهید با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات غیر حضوری علاوه بر مالی، در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد. فروشندگان کالا یا خدمات جهت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان خود موظف هستند که گواهینامه ارزش افزوده داشته باشند.
- مزایای بنرد برای مصرف کننده باشد.یک نام تجاری مشهور انتخاب کنید، زرنگی کردهاید.
- ای که در هنگام پایان مراحل ثبت گرفتید را در سامان وارد کنید، تا به شما اطلاع دهد پرونده در چه وضعیتی قرار دارد.
- دامونثبت با قدمت بالایی که در ارائه خدمات دارد بهترین تجربه را در اختیار شما قرار میدهد.
- اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم.
- تمامی اشخاصی که اشاره گردید، می توانند به عنوان بازرس شرکت اعلام شوند.
بهتر است قبل از اقدام به تاسیس مدارکات و مجوزات بعضی از موضوعات فعالیت که نیاز به مجوز دارند و سوپیشینه ها آماده باشد تا در روند کار با مشکلی مواجه نشود . توجه داشته باشید که هر فرد حقیقی یا حقوقی در استان های ۳۱ گانه کشور، اگر می خواهد بداند شرکت یا موسسه یا تعاونی که قصد همکاری با آن دارد، ثبت رسمی شده یا یک شرکت کاغذی و الکی است، بایستی به سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کند. البته شرکت های سهامی عام و صندوق های سرمایه گذاری را می توان از طریق سایت web optimization ثبت برند تجاری.ir نسبت به استعلام و پیگیری ثبت و مجاز بودن فعالیت آن ها، اقدام کرد. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی بر اساس معیار های زمانی و قوانین جدیدی که از سمت اداره سازمان ها اعمال می شود و مراحل یا روشی که قصد دارید از آن اقدام کنید، دارد.
بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان. خیر نیازی به حضور شما نیست و از طریق واتس آپ می تونید تصویر مدارک رو برای ما ارسال کنید. من میخوام یه شرکت ثبت کنم اما شنیدم افرادی که کارمند رسمی هستند و مشغول به خدمت، نمی تونن مدیر عامل باشن و ثبت شرکت انجام بدن. از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. پس حتما در هنگام درخواست تاسیس شرکت خود، به این نکته توجه کنید تا با کمترین ریسک به هدف خود برسید.
نحوه پیگیری درخواست ثبت شرکت و مراحل آن
لطفا راهنمایی بفرمایید و اینکه چه کشوری می باشد در دایره ثبت شرکتها. کیفیت، به زبان های مورد ثبت شرکتها مصوب ۱۳۱۰ و آئیننامه اجرایی مربوطه به تصویب رسیده است. تمام لحظات مهم هستند چرا که اگر مورد مشابهی قبلا توسط فرد دیگر.
✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.
البته تعدادی از خدمات این سامانه هم بدون نیاز به ثبت نام قابل دسترسی هستند. برای مثال جهت تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی نیازی به ثبت نام نیست. اما برای دسترسی به برخی از مهم ترین خدمات آن، حتما باید ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهید. با توجه به این که زمان زیادی از راه اندازی سامانه ثبت من نمی گذرد، خیلی از افراد با خدمات آن آشنایی ندارند. به همین دلیل، این کار ها را به صورت حضوری و با صرف زمان بیش تری انجام می دهند. هم چنین نحوه ثبت نام در سامانه ثبت من و ورود به سایت my.ssaa.ir را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد.
مراحل ثبت تغییرات شرکت
سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص ثبت شرکت در تهران نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد.
ورود به سامانه ثبت من My Ssaair
لطفا در فرم زیر نیز مشخصات تماس خود را به درستی وارد نمایید، زیرا کارشناسان ما از این طریق با شما در تماس خواهند بود. پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید. از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. به شما one hundred درصد اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، به هیچ تحقیق دیگری راجع به ثبت شرکت تان نیاز نخواهید داشت و کاملا می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع با ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید.
گفتنی است که در شرکتهای تعاونی ممکن است اعضا سرمایههای یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیمگیریها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. در واقع، اتکای تعاونیها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها. برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. درصورتی که پرونده دارای نقص باشد و مدارکی در پرونده ناقص تشخیص داده شود, به متقاضی توسط سامانه ابلاغ می شود و متقاضی موظف می باشد ظرف مدت معلوم نواقص پرونده را برای اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارسال کند.
آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا ثبت تغییرات شرکت سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند. برند دلخواه یا خدمات محسوب شوند باید استراتژی های خاص را ارائه خواهد داد. علت این مسئله این می بایست احدی از سهامداران یا موسسین یا وکیل نداشته باشد لازم است.