از ویژگیهای جالب انجام روند ثبت شرکت در این کشور میتوان به هزینه پایین پروسه این سرمایهگذاری و شرایط آسان برای سرمایهداران خارجی اشاره کرد. دریافت اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها در ترکیه یا همان نوتر یکی از اهداف سرمایهگذاران است. با این حال باید توجه داشته باشید که دریافت اقامت دائم این کشور به صورت آنی امکانپذیر نمیباشد. در حقیقت شما با ثبت شرکت در کشور ترکیه، یک ویزای دو ساله دریافت میکنید.
ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. برای اطلاع دقیق از هزینه های ثبت شرکت در تمام نقاط ایران، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. همچنین اگر نیاز به یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود.
- شرکت ها معمولا تجاری هستند، شرکت های تجاری به طور کلی هفت نوع مختلف برای ثبت دارند که البته همه این موارد کاربردی نیست و فقط دو نوع از آن ها کاربردی است و مورد استفاده قرار می گیرد.
- سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از 8 قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد .
- بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند .
- ابتدا وارد کردن کد پستی شعبه، شماره تماس واحد ثبتی شعبه، نشانی شعبه و در نهایت ثبت شعبه.
اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود. در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود. سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید .
سامانه ثبت شرکت ونک
کلمه شرکت اصطلاحا معنای شریک شدن از 2 نفر یا بیشتر را میدهد که که هدف خاصی را دنبال میکنند. این شرکت با برای قانونی شدن و برخورداری حمایت از دولت نیاز به ثبت دارد تا شرکا از شخصیت های حقیقی به یک شخصیت حقوقی تبدیل شوند. سوالی که بسیار در مورد ثبت شرکت مطرح میشود در ارتباط با هزینههای آن است. هزینهی ثبت شرکت به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و نمیتوان صراحتا عدد مشخصی برای آن بیان کرد اما میتوانید با شمارههای پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید و شرایط شرکت خود را بیان کنید تا پشتیبانان ما به به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و هزینههای تقریبی را به شما اعلام کنند.
چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید . برای مثال هزینه تایید ترجمه اسنادی مانند پاسپورت در دفاتر نوتر برابر با 50 تا one hundred لیر است که زمانی حدود یک روز نیز برای تایید نیاز دارد. با این حال به طور کلی میانگین هزینهای که باید برای انجام شدن فعالیتهای خود انجام دهید 100 تا 400 لیر است. تشکیل مجمع عمومی فوق العاده با حضور کلیه شرکاء این صورتجلسه توسط سهامداران امضاء شده و مهر شرکت پای صورتجلسه میخورد. داشتن ساختار مناسب به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا به صورت کارآمد عمل کند و مسیر را برای رسیدن به اهداف تجاری مورد نیاز شما هموارتر سازد.
اما معمولاً چنانچه شرکت دفاتر قانونی خود را تکمیل و ارائه دهد؛ مالیاتی که باید پرداخت کند پس از کسر هزینه درآمد زایی، برابر با ۲۵ درصد از مبلغ باقیمانده است. دسترسی به مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها ساده می باشد، شما در هر زمان و مکانی که هستید به سادگی می توانید از طریق هر شبکه اجتماعی ارتباطی که راحت هستید با مشاورهای متخصص ما در ارتباط باشید، ما در واتسپ، تلگرام، ایمیل، اینستاگرام و … اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است. پس از گذشت 1 الی three روز اسامی که در مرحله three وارد کرده اید یکی از آنها تایید می شود که این امر با مراجعه به سایت اداره و وارد کردن کد پیگیری قابل مشاهده است. در این مرحله باید برای شرکتتان نام انتخاب کنید بنابراین در این قسمت حداقل باید ۵ نام را به الویت وارد سیستم کنید. با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید.
دقت کنید پس از ثبت شرکت و صدور شماره ثبت برای شرکت یا موسسه شما، پرونده ثبت شرکت شما به اداره مالیاتی استان محل فعالیت اعلام و بایستی به نسبت به تشکیل پرونده و دریافت شناسه اقتصادی اقدام کنید. در غیر اینصورت از کلیه بخشودگی ها و معافیت های مالیاتی ،محروم شده و دفاتر قانونی شما نیز امکان ثبت و ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد را نخواهید داشت. افراد علاوه بر ثبت شرکت ثبت برند تجاری در اداره نوتر یا همان اداره ثبت شرکت ها در ترکیه نیاز دارند برای خرید ملک، خرید و فروش ماشین و اخذ اقامت دائم ترکیه کد مالیاتی خود را دریافت کنند. برای اخذ این کد باید به همراه مدارک شناسایی خود به اداره مالیات ترکیه مراجعه کنید و فرم درخواست ثبت شرکت در این کشور را تکمیل کنید. با طی کردن همین مراحل میتوانید در عرض 15 دقیقه کد مالیاتی خود را دریافت کنید.
مزایای ثبت شرکت سهامی عام
اولین گام در تجارت اعتماد میباشد و نشان تجاری به وسیله برند سازی به روند این اعتماد و تعهد سرعت میدهد. البته ثبت برند فقط داشتن یک اسم یا علامت نیست بلکه معیاری است برای معرفی شما در بازارهای ایران و جهان. اعضای هر شرکت باتوجه به قراردادی از پیش تعیین شده و میزان سهامی که در شرکت گذاشتهاند و نوع شرکتشان، درامد شرکت را به صورت ماهیانه بین خود تقسیم میکنند. تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی یکی از مهمترین تکالیف تمام مؤدیان اعم از مؤدیان حقیقی و مؤدیان حقوقی است.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که میخواهید شرکت خودتان را دایر کنید و کسب و کار خودتان را در قالب یک شرکت به رسمیت درآورید، در قدم نخست به فکر ثبت شرکتتان باشید. شامل دفتر روزنامه و دفتر کل یکی از وظایف قانونی و همه ساله تمامی شرکت ها و بازرگانان است و آخرین مهلت دریافت آن پایان اسفند ماه است. ثبت شرکت و ثبت موسسه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ اولین چیزی که اهمیت دارد اطلاعاتی است که متقاضی در اختیار مشاوران قرار می دهد. از سویی دیگر ثبت شرکت الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند. هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد.
برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد . سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا one hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید.
ها امکان پذیر است اما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان ثبت موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر انجام اموری مانند تنظیم اساسنامه و یا موضوع شرکت ، انتخاب نوع شرکت و تنظیم صورتجلسات مختلف و مورد نیاز، انتخاب نام مناسب برای شرکت و تنظیم مقررات برای شرکت را انجام دهید . همواره شروع هر نوع فعالیت، تجارت و کسب و کاری با هزینه هایی همراه است و تاسیس شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود که در ادامه مشاهده میفرمایید. ثبت تغییرات شرکت در چنین شرکتی اکثریت قاطع سرمایه و سود و زیان، مدیریت و حق امضاء صرفاً به یک نفر که نفر اصلی است تعلق دارد و نفر دوم در کنار سرمایه و سود و زیان اندکی که در شرکت خواهد داشت در واقع نقش تکمیل کننده دارد. شرکت سهامی خاص را می توانید با مشاوره رایگان و اختصاصی کارشناسان مجرب پایش مقرون بصرفه به ثبت رسانید . انجام امور اقتصادی سودآور در حیطه کار شرکت ها بر ارزش و اهمیت یک کسب و کار خواهد افزود و از این رو برای انجام صفر تا صد امور حقوقی باید از کارشناسان مجرب در این زمینه استفاده کرد .