ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. موسسه ثبتی و حقوقی تهران ثبت با کادری مجرب زیر نظر وکلای با سابقه با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود. مشاوره رایگان در کلیه زمینه های حقوقی ثبتی اولین گام ما در ارائه خدمت است. قانون تجارت ایران اساس تمام قوانین مربوط به امور بازرگانی در کشور است.

سامانه ثبت شركتها

سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیز طبق قانون محدودیتی ندارد، اما عرفاً مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که این شرکت‌ها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و می‌توانند به راحتی در همۀ حوزه‌ها کار کنند. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.

متوجه می شوید که زمانی که شما سرگرم کسب و کار خود هستید چه قوانینی در حال بوجود آمدن هستند. خوب مباحث مالی در انجام هر کاری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. در هنگام تاسیس یک شرکت هم اطلاع و آگاهی از همه موارد انجام این کار اهمیت بسیار بالایی دارد. احتمالا برای شما سوال است که شرکت فوری یعنی چه، مگر چند نوع شرکت می توانیم ثبت کنیم؟ ممکن است در برخی موارد نیاز داشته باشید که خدمات سریعتری دریافت کنید. 4- برای تشکیل شرکت های نسبی باید حداقل 2 نفر سهامدار در ابتدای تاسیس وجود داشته باشند. نحوه فعالیت سهامداران در این شرکت ها وابسته به مقدار سهامی که در شرکت قرار داده اند دارد بدین صورت که فقط به نسبت سهام خود می توانند در امور دخالت کنند و در تصمیم گیری های کلان نقش داشته باشند و همچنین نسبت به بدهی و قروضی که برای شرکت بوجود می آید نیز به همین میزان باید دخالت کنند.

حق‌الوکاله ثبت شرکت

تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت ثبت شرکت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند. با توجه به اینکه اکثر امور ثبت شرکت رو به مکانیزه شدن می باشد می توان امور ثبت شرکت و ارائه ی تقاضای آن را نیز از همین طریق انجام داد و الزامی به مراجعه ی حضوری نمی باشد.

  • با توجه به اینکه اکثر امور ثبت شرکت رو به مکانیزه شدن می باشد می توان امور ثبت شرکت و ارائه ی تقاضای آن را نیز از همین طریق انجام داد و الزامی به مراجعه ی حضوری نمی باشد.
  • به علاوه می‌توانید برای دریافت کد اقتصادی و گرفتن مجوز تاسیس نیز از طریق مجموعه نیک اقدام نمایید.
  • کافیست درخواست خود را ثبت کنید، از ما مشاوره بگیرید و اطلاعات کسب کنید، مدارک خود را به صورت عکس و یا فایل ارسال کنید، میزان هزینه را از طریق سایت آنلاین پرداخت کنید و در زمان موعد سرویستان را تحویل بگیرید.
  • موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است.
  • مدت زمان ثبت تغییرات در حالت معمولی و پروسه عادی به مدت 10 روز کاری به طول می انجامد، هزینه ثبت تغییرات بسته به تعداد صورت جلسات برای شرکت های مختلف متغیر است و بسته به نوع تغییراتی که می خواهد اعمال شود و بسته به نوع شرکت متغیر است.

در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد. افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد.

تمامی اطلاعات من جمله نام ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل . چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . پیگیری ثبت تغییرات شرکت پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . زمانی که به سامانه وارد می شوید و ثبت نام اولیه را انجام می دهید یک کد پیگیری به شما ارائه می شود که از طریق آن قادر خواهید بود وضعیت پرونده خود را پیگیری نمایید.

راهنمای سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

سلام خانم هراز، ابتدا باید انحصار وراثت انجام بگیره بعد با گواهی ها صورتجلسات تغییرات شرکت انجام بشه ( نحوه تنظیم و ثبت صورتجلسات هم که انقدری مفصل هست که در کامنت امکان پذیر نیست لطف بفرمایید تماس بگیرید. شما ابتدا باید اصلاح ماده اساسنامه بزنید و ماده رو از 2 نفر به 2 الی 5 نفر تغییر بدهید، بعد ورد به هیئت مدیره خواهید دشت به صورت عضو هیئت مدیره خارج از شرکا و بعد تعیین سمت. شما حتما باید روزنامه کثیرالانتشار رو پرداخت کنید تا سامانه اجازه ثبت تغییرات جدید رو به شما بده، بعد از اون توی تغییرات جدید، روزنامه کثیرالانتشار رو به مثلا روزنامه نسل فردا تغییر بدین که روزنامه کثیرالانتشار کم هزینه هستش. پس در این مورد باید three صورتجلسه تنظیم شود که همانطور در بالا گفته شد 3 صورتجلسه 450 هزار تومانی هزینه خواهد داشت و هر صورتجلسه نیز نیاز به پرداخت هزینه آگهی روزنامه رسمی دارد. پس در نهایت 3 صورتجلسه با سه هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی برای شما هزینه خواهد داشت. بعد از این تغییرات، می بایست در روزنامه به اطلاع عموم برسد، یعنی باید در روزنامه رسمی با هزینه 148 تومان هم آگهی شود یعنی مجموعا 600 هزار تومان.

در عین حال برخی نکات و ظرافت‌ها در هر یک از مراحل ثبت وجود دارد که عدم اطلاع از آن‌ها میتواند باعث طولانی شدن فرآیند ثبت شود. نکاتی مانند انتخاب نام یا دریافت مجوز برای موضوع و نحوه ورود اطلاعات و … . بعد از تاسیس شرکت کار تمام نخواهد شد و نیاز هست بعد از هر تغییرات اقداماتی را انجام دهید. نیاز هست مراقب قوانین مالیاتی باشید و برای اخذ کد های اقتصادی و ارزش افزوده خود اقدام کنید. در این قسمت تعدادی از مهم ترین مواردی را که بعد از ثبت شرکت باید رعایت کنید را به شما آموزش می دهیم. در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس و ثبت شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود.

فعالیت های غیر تجاری مانند رسیدگی به امور خیریه، علمی، ادبی و … می باشد.چون در این مؤسسات اهدافی غیر از اهداف اقتصادی و تجاری مدنظر است نیازی به سرمایه ی هنگفت نمی باشد و با همان حداقل سرمایه گفته شده می توان موسسه را بنا کرد. همانطور که اشاره کردیم اگر در فیلد “مدت فعالیت شرکت / موسسه”، گزینه محدود را انتخاب کنید باید این فیلد را نیز حتماً پر کنید و تاریخ پایان فعالیت محدود شرکت خود را در آن وارد کنید. در این فیلد نیز باید نام خانوادگی شخص متقاضی ثبت شرکت وارد شود.

اینکه چه موضوعی برای شرکت خود انتخاب کنید تا فعالیت شما محدود نشود بسیار مهم است. قصد ما راهنمایی شما در چگونگی تعیین موضوع فعالیت شرکت است تا حداکثر حدود فعالیت را داشته باشید. در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. هزینه ای که بابت ثبت تغییرات شرکت پرداخت کنید با توجه به تعداد صورتجلسات و میزان حجم متن آگهی تغییرات که می بایست در روزنامه رسمی چاپ گردد متفاوت می باشد. شما بعد از ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در سامانه three و پذیرش نهایی three روز فرصت دارید که مدارک را تحویل پست بدهید. معمولا اگر تمامی مراحل را بدون اتلاف وقت انجام بدهید ثبت تغییرات شرکت طی 10 روز کاری امکان پذیر است، کمتر از این زمان هم به دلیل اینکه صورتجلسات در اداره باید توسط کارشناس بررسی شوند از عهده موسسات ثبت خارج است.

شرکت هایی قصد ثبت شرکت دارند و مراحل آن را توسط موسسه حقوقی و ثبتی به پایان رسانده اند ، باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نماید . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد. پس ثبت شرکتنامه، رسمیت یافتن آن بین شرکاء است که در دفتر جداگانه به عمل می آید و شرکاء تماماً ذیل ثبت را امضا می کنند و مطابقت ثبت را با اصل شرکتنامه تصدیق خواهند نمود.

اخذ کارت بازرگانی

من خیلی عجله دارم می خواستم ببینم چه نوع شرکتی برای من مناسب هست و میتونم این شرکت رو زیر یک ماه ثبت کنم یا نه. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید. اما شما اگر قصد دارید ثبت شرکت داشته باشید که بتونید جذب سرمایه داشته ثبت برند تجاری باشید باید حتما مجوز بگیرید. خیر متاسفانه، اشخاصی که دارای سمت رسمی دولتی هستند به دلیل قانون ممنوعیت دوشغله بودن امکان این رو ندارید که شرکت ثبت کنید و مدیرعامل اون شرکت باشید. مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان نیست.

شرکت سهامی خاص یکی از رایجترین شرکتهایی است که در ایران ثبت می شود. منظور از ثبت شرکت­ سهامی خاص ، شرکت­های تجاری است که سرمایه آنها به سهام تقسیم می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط موسسین آن تامین می­شود. مسئولیت سهامداران در قبال سود و زیان شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. بصورت گام به گام و تایید نام و امضاء مدارک، باید مدارک لازم را از طریق باجه های پستی مجاز و از طریق پست پیشتاز به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. در صورتی که پس از ورود اطلاعات در فرآیند ثبت شرکت با مشکل مواجه شدید، موضوع از طریق سامانه به اطلاع شما خواهد رسید.