با تکمیل این فرم با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص باز می شود. پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود.
- در ادامه به توضیح و تشریح اداره ثبت شرکتها و آدرس و وظایف آن ها خواهیم پرداخت.
- «تاریخ پایان اعتبار سمت» یعنی اگر مدت تصدی به عنوان مثال ۱۲ ماه باشد تاریخ پایان اعتبار با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود.
- گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.
- به عنوان مثال سرمایه نقدی با غیر نقدی با سهام بانام و بی نام.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین مشاوره و یا انجام کار ثبت دفاتر پلمپ و دیگر کارهای قانونی شرکت خود می توانید همین الان با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط بگیرید. جهت اخذ دفاتر پلمپ شده هر سال؛ باید سال قبل از آن؛ در واقع پیش از شروع سال مالی جدید؛ اقدام به دریافت دفاتر پلمپ شده نمود. برای مثال برای دریافت دفاتر پلمپ شده سال ۹۶ تا پایان اسفند سال ۹۵ باید اقدام نمود ؛مگر اینکه تمامی صفحات دفاتر؛ پیش از پایان سال مالی تمام شوند و نیاز به دفاتر جدید باشد که در اینصورت میتوانند دفاتر جدید اخذ نمایند. اما برای دفاتر پلمپ دو اصل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، این موارد شامل دفتر روزنامه و دفتر کل است که بایستی شخص برای دفاتر پلمپ خود این اطلاعات را داشته باشد.
پیگیری پذیرش ثبت شرکت
در این صورت متقاضیان می بایست با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش ثبت شرکت نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. به هر حال برای دفاتر پلمپ شرکت ها اقداماتی باید انجام بگیرد تا شرکت در ادامه دچار مشکلاتی نشود در این راستا شرکت هایی که فعال بوده اند باید تمامی صورتحساب های مالی خود را مهیا کنند و تحویل اداره ثبت شرکت ها بدهند.
✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. طبق بخشنامه ۹۰/۱۰/۲۶-۱۹۲۹۳۸ /۹۰ موسساتی که بدون مجوز از بانک مرکزی فعالیت داشتهاند، برای تغییرات و انحلال آنها نیازی به اخذ مجوز نمیباشد اما موسساتی که برای تاسیس اقدام به اخذ مجوز از بانک کردهاند کماکان با مجوز از بانک یادشده به عمل خواهد آمد.
در این مرحله کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک، نشانی تارنما باید به طور دقیق وارد شود. اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است. برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد.
که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. در این سامانه این امکان وجود دارد که شخصیت های حقیقی درخواست خود را برای ثبت شرکت جدید ثبت کنند. و تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تا مرحله انتشار در روزنامه رسمی انجام دهند. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید. در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت با موسسه است وارد می شود.
مراحل ثبت شرکت اینترنتی
این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود. اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ثبت هوشمند ارائه کننده خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت برند ثبت تغییرات شرکت نظیر ورود و خرج شرکا و انحلال شرکت، ثبت اختراع و تمامی امور ثبتی در ایران میباشد. به شما اطمینان میدهیم ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما عزیزان هستیم. در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود. دانستن این اطلاعات سبب می گردد که شخص متقاضی به راحتی بتواند نسبت به ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید.
معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی 72 ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد. سامانه ثبت شرکت میزان، یک سامانه خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست. ما از سال 93 سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به پیگیری ثبت تغییرات شرکت شکل قانونی. برای اینکه تاجر بتواند در مناقصه ها شرکت کند و یا پروژه بزرگی را از شرکت های مختلف تحویل بگیرد ، گام اول او ثبت شرکت خواهد بود. در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود.
ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد. نیز سمت وي در شعبه شرکت مشخص می شود ” سمت شخص ” فهرست نیز بر ” شعبه شرکت ” . ـ تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکاء صورت می گیرد شرکاء دراین خصوص دارای مسئولیت می باشند . اگر چنان چه شخصی در نظر داشته باشد که از دفتر خاص استفاده کند بایستی بعد از این که تایید نهایی را در ارتباط با دفاتر پلمپ در سایت اداره ثبت شرکت ها بزند به اداره پست مرکز شهرستان خود رفته و نسبت به تحویل دفاتر اقدامات لازم را انجام دهد. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یکی از مهم ترین سایت ها برای متقاضیان ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ها و سایر موارد مربوطه است که توضیح خواهیم داد .
اگر شرکت دارای شعبات دیگری است این قسمت را پر کنید ، و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید.