Content
تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» تغییرات شرکت را انتخاب کنند. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .
اداره ثبت شرکتها تشکیل شد تا تمامی فعالیت ها برای ثبت شرکت به صورت آنلاین صورت گیرد. چنانچه فردی قصد داشته باشد تا اختراع، علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را درسایت اداره ثبت اسناد و املاک ثبتنماید، ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید. بانک های اطلاعاتیسایت سازمان ثبت اسناد و املاک، امکاناستعلام علائم تجاری، اختراعات و طرح های صنعتی که در گذشته در این ادارهثبتشده اند را برای این گروه از اشخاص فراهم کرده است. سامانه ثبت اسناد و املاک امکاناتگسترده ای را در رابطه با امورثبتیبرای کاربران خود فراهم کرده است.
آدرس و تلفن شعبات اداره ثبت شرکت ها در سراسر ایران
یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. بعد از تأسیس و ثبت شرکت، از ابتداییترین کارهایی که باید انجام شود، پلمپ دفاتر میباشد. بدین حالت که کلّیهی صفحات شما شمارهگذاری خواهد شد و شماره ثبت شما ضمن آن قید شده و مهر نهاد ثبت شرکت در آن وارد میشود.
دفتر کل، دفتری است که داخل آن ریز هزینههای دفتر روزنامه به گونهی هفتگی وارد میگردد. آن چون یک جدول مانده حساب شرکت یا مؤسسه را برای شما شفاف میسازد و در زمان بررسی آن معین میگردد که شرکت به هنگام ادامهی فعالیت خود سوددهی داشته یا با ضرر مواجه شده است. ثبت درخواست در سامانه و هزینه پست از دیگر هزینه هایی است که باید به فکر آن باشید. اداره مالیات هرساله طبق حداکثر مبالغ مشخص شده معافیتی را برای این افراد در نظر می گیرد.
- پس از آن اداره پست دفاتر آن را به نشانی که از پیش داخل سامانه قید کردهاید، میفرستد.
- در این مرحله باید سمت اعضاء هیئت مدیره من جمله مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، سهام دارن و … مشخص گردد .
- اداره ثبت شهرستان ثبت كننده شخص حقوقي مكلف است ظرف يك هفته با شماره گذاري اوراق پرونده مربوط، نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شركتهاي مركز استان اقدام نمايد.
- پس از ورود به سامانه، در صورتی که متقاضی پلمپ دفاتر ، شخص حقوقی ثبت شده در مرجع ثبت شرکت ها باشد،از قسمت اطلاعات متقاضی پلمپ ، ( نوع شخص متقاضی ) بخش تعیین شده مربوط به شخص حقوقی را انتخاب می نماید.
- مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید.
- پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. در غیر این صورت شرکت ها ابتدا باید به اصلاح آدرس و کد پستی شرکت اقدام کنند و سپس تقاضای پلمپ دفاتر دهند. در این بخش، امکان پیگیری آخرین وضعیتملکبا استفاده از شناسه یکتایسندرسمی که یک شماره 18 رقمی می باشد، برای کاربرانسایت سازمان ثبتوجود دارد. هر یک از نهادهای دولتی در کشورمان صرف نظر از اینکه زیر نظر کدام یک از قوای سه گانه اجرائیه، قضاییه و یا مقننه فعالیت می کنند، دارای وبسایتاختصاصی بوده که بخشی از خدمات آن نهاد را به شکل اینترنتی و غیر حضوری به افراد جامعه ارائه می کند.
لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. در ابتدا میبایست موارد را داخل چک نویس تنظیم و سپس داخل دفاتر وارد کنید. درون دفتر روزنامه هزینههای سود و زیان به شکل روزانه قید میگردد. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید.
در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس ثبت شرکت در تهران و … را تکمیل نمایید . © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند.
اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری
دفاتری که در شرکتها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همانطور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیتهای روزانه تاجر است. باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد . به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید.
بخش درگاه خدمات مشتریانسایت سازمان ثبت اسناد و املاک ، عنوان بخشی است که از طریق آن، کاربرانسایت اداره ثبت اسناد و املاکمی توانند پس ازثبتنام، شکایاتثبتیخود را در اینسامانه ثبتکرده و همچنین تقاضای تکمیل اطلاعاتمالکیتخود را بهاداره ثبت اسناد و املاکداده تا در صورت لزوم،سند مالکیتآنها اصلاح گردد. با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله به معرفیسامانه سازمان ثبت ثبت برند تجاری اسناد و املاک پرداخته و پس از توضیحنحوه ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،در موردامکانات سامانه اداره ثبت اسناد و املاک صحبت خواهیم نمود. پس از طی نمودن مراحل و ارائه مدارک درخواستی برای ثبت شرکت، اداره ثبت شرکتها یک شماره پیگیری به متقاضیان ارائه می دهد. این شماره باعث می شود که با نحوه پیگیری ثبت شرکت از طریق سامانه های مختلف مربوطه اقدام نمایید.
آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. تصدیق اصالت سند مالکیت استعلام ممنوع الخروجی ثبت شرکت و موسسه درخواست کد فراگیر ثبت اختراع طرح صنعتی و علامت تجاری و ثبت درخواست صدور سند مالکیت از جمله امکانات سایت اداره ثبت اسناد و املاک بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. بخش آگهی ها درسامانه اداره ثبت اسناد و املاک،امکان جست و جو در میان آگهی هایثبتتاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری، آگهی های مرکز مالکیت معنوی، مزایده،املاکو اجرایاسنادرا برای کاربرانسایتفراهم کرده است.
پذیرش پزشکی در ترکیه
هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. شرکتنامه مخصوص شرکت های با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی است و شرکت های سهامی و تعاونی نیازی به شرکتنامه ندارند.شرکتنامه در شرکت های با مسئولیت محدود رکن اساسی آن است،به طوری که عدم تنظیم آن سبب بطلان شرکت است. میزان مبلغی که برای سرمایه در نظر گرفته می شود ارتباط مستقیمی با اعتبار شرکت دارد. در این قسمت بایست بر روی گزینه ی افزودن شخص جدید کلیک نمائید.در این بخش صفحهای گشوده می شود با عنوان «اشخاص حقیقی و حقوقی» . سهم یا سرمایه ای که برای شرکت یا موسسه تعیین شده است همان تعداد سهام می باشد.