Content
درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص و یا ایرادی باشد موضوع را به کارشناس ارشد خود اطلاع و ضمیمه پرونده می کنند. کارشناس ارشد بعد از بررسی نظر کارشناس آن را مورد تائید و یا لغو می کند. در صورت وجود شعبه در سایر واحدهای ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر گردد. چنانچه در حال حاضر قصد ثبت شعبه را ندارید، می توانید از این مرحله عبور کنید.
- متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و …
- تا وقتی که شما شماره ثبت و شناسه ملی شرکت را از اداره ثبت شرکتها دریافت ننموده باشید ، نمی توانید فعالیت شرکت را آغاز نمایید.
- شرکت همانطور که از نامش پیداست از خانواده کلماتی مانند شراکت و شریک می باشد.
ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. سرمایه در شرکت سهامی خاص به سهام تقسیم و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی آنهاست. سرمایه در شرکت با مسئولیت محدود به سهام یا قطعات سهام تقسیم نمی شوند و شرکا فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات می باشند.
مدارک لازم برای دفاتر پلمپ 1400 افراد حقوقی :
این شرایط برای تمامی شرکت ها لازم است که برقرار شود تا از مشکلات احتمالی و بروز مداخله های مالی بتوان جلوگیری کرد. طبق ماده ۶ قانون تجارت، کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بعد ازثبت شرکتجهت اظهار هزینهها و درآمدهای خود به دفاتر پلمپ نیاز دارند. بله در شرکتهای سهامی خاص باید هر 2 سال اعضای هیئت مدیره تمدید بشن در غیر این صورت برای هرگونه کار اداری از جمله خدمات بانکی به مشکل می خورید. برای ثبت تغییرات شرکت نیازی به حضور شما نیست، شما در هر شهری در هر نقطه ای از کشور که باشید با یک تماس می توانید این کار را به مجموعه ما بسپارید. در انواع مختلف ثبت تغییرات شرکت، مجمع عمومی عادی نقش زیادی دارد.
اگر نام تجارتخانه انبوه سازان گلستان هست همان نام را بزنید در غیر این صورت نام خود متقاضی را بدون ذکر نام شرکت و یا موسسه درج کنید. سپس دفتر کل، تعداد صفخات و تعداد جلد را انتخاب می کنیم وسپس کلید ذخیره را کلیک می کنیم. و در صورتی که قصد حذف اطلاعات یک شخص وجود داشته باشد ، پس از مشاهده کردن اطلاعات آن شخص توسط کلید047 ، با استفاده از کلید “حذف شخص ” می توان آن شخص را حذف نمود . برای تکمیل اطلاعات بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا وارد صفحه ویرایش شوید. در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد. ماده 8- چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی، به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید.
کپی روزنامه رسمی به همراه تغییرات موجود در آن باید ارائه شود. گاهی تغییراتی در چارچوب اولیه شرکت باعث می شود شرکت سرپا بماند یا رشد بیشتری داشته باشد. عدم اطلاع از این تغییرات یا عدم ثبت به موقع آن ها می تواند دردسرساز شود و برای فعالیت های شرکت، محدودیت های ریز و درشتی ایجاد کند. تحویل صورتجلسه پیگیری ثبت تغییرات شرکت به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. ثبت شرکت و ثبت موسسه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ اولین چیزی که اهمیت دارد اطلاعاتی است که متقاضی در اختیار مشاوران قرار می دهد. از موکلین مجرب کارهای قانونی ثبت شرکت به صورت مستمر پیگیری شود.
نام های مخالف موازین شرعی، نظم عمومی و یا شامل واژه های بی معنا یا الفاظ قبیح و مستهجن باشد. حالا بدلیل تاریخ اشتباه گواهی بانکی که با اظهارنامه مطابقت نداره درخواست ما رد شده و یک شماره پیگیری جدید برای درخواست اصلاحی برای ما ابلاغ شده و گفتند که مدارک عودت داده میشه. لازم ثبت شرکت در تهران به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد .
آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکتهای تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند.
راه اندازی قانونی یک شرکت اولین نیاز برای رسمیت دادن به کسب و کار شما می باشد. اگر بنا دارید کاری را شروع کنید و این کار نیاز به مراوده های مالی و عقد قراردادهای رسمی می باشد، حتما باید در قالب شخصیت حقوقی فعالیت داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین مشاوره و یا انجام کار ثبت دفاتر پلمپ و دیگر کارهای قانونی شرکت خود می توانید همین الان با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط بگیرید. شاید در ذهن خود بگویید که دفاتر پلمپ چه کارایی و کاربردی برای شرکت های مربوطه دارد و ما می خواهیم در این مقاله به مهم ترین کاربردهای آن اشاره داشته باشیم. در واقع مهم ترین کاربرد این رویداد می توان به جریان افتادن امور مالی شرکت اشاره کرد.
اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است . و در مورد اشخاص حقیقی دارای کسب و کار که خدمات ارایه می دهند مثل وکلا ، کارشناسان رسمی دادگستری و پزشکان و بنگاه های املاک و دفاتر ثبت برند تجاری پیشخوان دولت و.. ۱.۵ میلیارد تومان بیشر باشد.و از سال 1400 مجموع درآمد حاصل از ارایه خدمات در صورتی که بیش از 2.25میلیارد تومان باشد. پس از ارسال نواقص و رفع نواقص پرونده و تشخیص اداره ثبت پرونده به مرحله آگهی ثبتی و چاپ آگهی ارجاع داده می شود.
همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند. نیازمند پلمپدفاتر است، برخی از فعالیتهای دیگر نیز به ارائه این پلمپ احتیاج دارند مثل دریافت کارت بازرگانی ! به این ترتیب همۀ اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم هستند که پلمپدفاتر را انجام دهند.
بله، تمامی سهامداران باید همه ی صفحات اساسنامه را ارسال نمایند. احتمال وجود ایراد سیستمی وجود دارد، پس از چند روز مجددا اقدام به ارسال نمایید نمایید. پس از این تاریخ باید مجددا اقدام به ثبت و ارسال اوراق جدید نمایید. در صورتی که مجوزی از ارگان خاصی دریافت ننموده باشید و یا معرفی نامه ای نداشته باشید، ارسال اوراقی که ذکر نموده اید کفایت می نماید. اطلاعات وارده شده در سایت با صورتجلسات ارسالی به صورت فیزیکی مغایر می باشد. نام شرکت تا سه ماه اعتبار دارد و در طول این زمان امکان هیچ تغییری در مفاد اساسنامه و … وجود ندارد.
نحوه وارد نمودن اطلاعات در سامانه جامع ثبت شرکت ها توسط متقاضی
در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. پاسخ صادقانه به این سوال این است که برای اینکه در کمترین مدت زمان تغییرات شرکت را انجام دهید باید در هر مرحله کارها را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. به عنوان مثال موسسه ما تنظیم صورتجلسه تغییرات را در همان روز برای شما آماده کرده و باید سریعا تمام اعضای شرکت شما آن را امضاء کنند. پس از آن به سرعت ثبت سامانه کرده و پس از پذیرش مستندات را به اداره ارسال کنیم. در این حالت می توان گفت که در مدت زمان 7 روز کارها را می شود انجام داد.
هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند). موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. تعیین سیاست ها، خط مشی و اهداف راهبردی شرکت برای سال مالی جدید. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید.
کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند. کارشناسان دایره حقوقی اصولاً افراد تحت آموزش می باشند و در مرحله اول آموزش در داده آماری دوره ای را سپری کرده اند. کارشناسان دایره حقوقی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به تحلیل موارد قانونی امور ثبتی می پردازند و با اطمینان به این موضوع که مدارک در داده آماری مورد بررسی قرار گرفته است اصل موارد قانونی را مورد بررسی قرار می دهند. موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد .