پسوندی برای نام شرکت خود در نظر بگیرید که رایج تر است و افراد هنگام سرچ کردن بیشتر از آن پسوند استفاده می کنند. به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد. حال اگر نام دامنه ی انتخابی شما در پسوند .com وجود نداشت بجای تغییر پسوند به “.net”, ”.info” , “.shop” نام جدیدی انتخاب کنید. اگر تا اینجای کار مشکلات قانونی را حل کردهاید میتوانید سرغ مرحلهی تست نام برند بروید. قطعا تعداد زیادی از اسمهایی که انتخاب کردهاید قبلا رزرو شدهاند.
کره ی چپ مغز وظیفه ی تجزیه و تحلیل عدد و رقم را دارد. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. الگوی ساخت استعاره ای الگویی است که با استفاده از کلمه، جمله و یا تصویر به صورت غیر مستقیم به یک کلمه یا مفهوم دیگری اشاره می کند. این کلمات یا تصاویر باید هوشمندانه انتخاب شوند و هر چقدر بهتر مفهوم مورد نظرتان را برساند نشان دهنده ی ذکاوت شما به عنوان مالک یک نام تجاری می باشد. از بارزترین این نام های تجاری می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- شما هم میتوانید از این سبک استفاده نمایید و با اسامی جدید مانند اسامی شهرها، اسامی دختران و … اسم مناسب را انتخاب کنید.
- اسم انتخاب شده باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد.
- چون شهرت اولیه رو دارین و هزینه برندینگ پایین میاد.
- نام اگر مختصر و کوتاه باشه میشه برای زیرمجموعهها پسوند و پیشوند اضافه کرد به نام اصلی.
شما همیشه برای ارایه توضیحات اضافی در مورد برندتان، حضور ندارید. من یه نام شرکت برای تولید مواد شوینده میخواستم میتونید راهنمایی کنید. برای انتخاب نام شرکت باید از اسامی بهصورت کامل استفاده کرد و مخفف و یا به قول خودتون سرواژه قابل قبول نیست . خیلی عالی بود ، بهترین بانک اسامی مناسب جهت شرکت، که پیدا کردم .
از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است . منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته تغییرات شرکت و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند . فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. ما قرار است در این مقاله اسامی بکر و جذاب را برای کسب و کار شما معرفی نماییم.
چون هر چیز ترندی ممکن است بعد از مدتی محبوبیت خودش را از دست بدهد و از ذهن مردم پاک شود. آن وقت هزینه زیادی باید برای برندسازی مجدد پرداخت کنید. شما باید یک طوفان فکری به راه بیندازید تا بتوانید ایده های مختلف را جمعآوری کرده و آنها را بررسی کنید.
اسم رستوران سنتی و کبابی
اگر میخواهید نام مناسب شرکتتان را انتخاب کنید بهتر است همهی این ویژگیها را در انتخاب نام مورد نظرتان رعایت کنید. پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوتهای زیادی وجود دارد. در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن ثبت برند آن باید هویت شرکت مشخص شود. به نظرم دو سه بار اسمها رو ببینید شاید یه اسم خاص به ذهنتون برسه. اما اگر استفاده از اسم برند مد نظرتون نیست، پیشنهاد ما به شما اسم ” gallery_jorab ” است. تمامی این موارد باعث افزایش فالوور در اینستاگرام میشود.
برای مثال اگر اسم برندتان را اسم یک تیم فوتبال بگذارید ممکن است طرفداران تیم رقیبتان بهخاطر تعصبی که روی تیمشان دارند از شما خرید نکنند. هنگامی که صحبت از موفقیت یک شرکت یا برند میشود قطعا موضوعات ریز و درشت زیادی باعث این موفقیت شده است. از تلاشهاش شبانه روزی مدیران گرفته تا انتخاب صحیح یک اسم برای آن برند و یا شرکت. پس باید در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژهای دارد.
در مورد فرارسیدن تاریخ اتمام اعتبار به شما هشداری داده نخواهد شد (!) پس حسابی حواستان را جمع کنید. اگر روزی خواستید شرکت خودتان را به فروش برسانید، ممکن است این نام برای خریدار جذاب نباشد. نامهایی که در آنها از عناوین، اسامی و اصطلاحات بیگانه استفاده شده باشد.
استفاده از کلماتی مانند مرکزی، برتر، اول و … در صورتی که شما واقعا یک شعبه مرکزی نباشید یا واقعا برتر و اول نباشید نامگذاری مناسبی نیست. این روش نامگذاری فقط وقتی موثر خواهد بود که کاربران مطمئن بشن ارتباطی بین کسب و کار مورد نظر با برند موفق دیجیکالا وجود داره. وگرنه فقط یک حس تقلبی بودن و عدم صداقت را منتقل میکنه. برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .
توصیف کردن فعالیت شرکت
این استورهها در ذهن مردم ایران قهرمانهایی هستند که تصویری مثبت در ذهن مخاطب دارند. همچنین کمک میکنند تا برند شما را قدرتمند نشان دهند. در این داستانهای باستانی ایران تعداد زیادی اسم وجود دارد که میتوانید آنها پیدا کنید.
برای اشخاصی که در راه انتخاب نام قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد ثبت شرکت بود. بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود . برخی از نشانه ها دارای احساسات مثبت و در عین حال الهام بخش هستند.
به ذهن سپردنش برای مخاطبان آسان نیست، زیرا ذاتاً یک کلمه مخففشده هیچ تصویر و حس خاصی در ذهن مشتریان ایجاد نمیکند. نامی که تا سالها بعد از انتخاب آن راضی باشید و حاضر باشید بابت تبلیغات و برندسازی دیجیتال آن هزینههای زیادی بدهید. در ادامه باید بازار کار مرتبط با خودتان را بررسی کنید و عملکرد رقبا را بسنجید. ببینید رقبا برای رسیدن به جایگاه برتری که نسبت به شما دارند چه کارهایی انجام دادهاند و تمایز آنها نسبت به شما چه بوده است؟ برای برتر بودن باید ارزش پیشنهادی فراتر از رقبا داشته باشید تا مشتریان به سمت شما بیایند. مثلا شاید سازمانها و شرکتهای معروف بتوانند از چنین مخففهایی استفاده کنند – مثل اتکا، ناجا یا BMW -؛ اما شما به عنوان یک برند تازه کار بهتر است این مورد را امتحان نکنید. در این سوغاتی فروشی شما می توانید از صنایع دستی کره شمالی بخرید و به یادگار با خئد داشته باشید.